torsdag 3 oktober 2013

en såndärande lista:

Namn:
Marina

Ålder:
tvåe femme (sagt med gotländsk dialekt)

Bor:
Stockholm, utanför tullarna, sydväst.

Beskriv din bästa egenskap.
Bäst för mig är min humor, bästa för andra min empati

Beskriv din sämsta egenskap.
Tar lätt illa upp, oavsett om människor är medvetet eller omedvetet elaka.

Vad ser du fram emot?
Mitt liv framöver, både privat och yrkesmässigt. Gå i terapi, skaffa mig hobbys.

Hur ser ditt liv ut om tio år?
 Jag hoppas att jag inte kan gissa rätt på denna fråga faktiskt för jag kan göttigt nog vara rätt oförutsägbar, men jag kanske har flyttat tillbaka till Skåne och arbetar med det jag brinner för (terapeutiska samtal) eller utbildar mig till psykoterapeut.

Om du är realistiskt, hur ser ditt liv ut tio år?
Marddrömsscenariot är: jag är 35 år och går igenom en livskris eftersom jag är nyskild, barnlös och arbetar med ett otacksamt jobb. Jag bor i en svindyr andrahands hyresrätt i Malmö och åker hem till päronen varannan helg och hjälper dom med trädgården.

Hur kommer du rösta i valet nästa år?
Det står fortfarande mellan Miljö och Vänster, men jag hoppas miljö skärper sig och drar sig mer åt vänsterhållet annars blir det vänsterpartiet.

Tre bra låtar som du lyssnar mycket på nu.

Jolene - Dolly Parton
Your latest trick - Dire Straits
America - Simon & Garfunkel

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara?
handskalade räkor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar